TARINOITA VARJONYRKKEILLEN
Hyvää sunnuntaipäivää tai pitäiskö sanoa jo iltaa sillä päivä on vilahtanut taas nopeasti. Eilen ja tänään kävin taas Tuulimäen Boxingsalilla aamuteeneissä ja voin olla aivan hiukkasen tyytyväinen sillä harjoitus alkaa tuntua lähes normaalilta tosin vain kahdeksanerän treeneillä. Mutta ehkä suunnitelmani 20 treeniä ja aina erä lisää, niin pääsen sinne ajatuksissani minulle normaaliin harjoitteluun 12-16 erää per harjoitus. No sen näkee sitten aikanaan.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti